Merhaba güzel anne arkadaşlarım ,bebeğim diğer bebeklere karşı bazen hırçın olabiliyor ,hiç tanımadığı yada kuzenleri ondan küçük yada ½ yaş büyüklere karşı biraz fevri bu yaşı ilerledikçe düzelir mi ?nası davranacağım bilemiyorum .ona bağırmak istemiyorum 😞 unutur yapmaz diyorum tekrar yapıyor .neler önerirsiniz 🌸