Bdamla Arkadaşlar 9,5aylık bebeğim var ve hep emzirdim . Ama sütüm azaldı artık . İşte sağıyordum önceden 150-200çıkarken şimdi 20-30 cc çıkıyor 2 memeden . Böyle bi durum başına gelen ve sütünü arttırmayı başaran tavsiye verebilcek olan var mı? Ne yapmam gerek sütümü arttırmak için
Faras Bdamla 9,5 ay emzirmissin bence şükretmek gerek benim ki 4 aylık mama da veriyorum sutum çok azaldı maalesef hiç bir cozum bulamadık 😞🤦🏻♀️
Gulsa1990 Bdamla Merhaba benimde öyleydi şuan iyiyim. Size tavsiyem bol su, dut kurusu komposto, kayısı kompostosu, dereotu muhteşem birşey süte birebir, rezene çayı, ve bol dinlenmek uyku da sütü çoğalıyor, bu arada bebeğin gazı olmaması için olursa da rahat çıkartması için bir bardak sıcak suya çay kaşığın ucuyla kimyon koyun ve dibine içince için gögüsteki sütün gazını alıyor ve bebekler daha rahat oluyorlar
Gulsa1990 Bdamla ayrıca sarımsak ve soğan da çok işe yarıyor soğanı mümkünse çiğden yersen bol süt yapıyo ben denedim inşallah sizde şifa bulursunuz.
FeriDeniz Bdamla sık sık emzirmek, bol su içmek, tahin, kuru incir, hurma, helva, dereotu, bulgur, ceviz, badem, fındık gibi kuruyemişler yemek, hoşaf-komposto içmek çok faydalı olmuştu bana. Hem miktarını arttırdı hem yağını.
Suzitosuzi Faras sen emziremedin diye senden uzun emziren şükretmeli susmalı mı bu nasıl cevap böyle?
Suzitosuzi Bdamla kan değerlerinize d vitamini b12 nize baktırın süt kaba tabir kandan oluşurmuş Birsen azalması belki eksikliktendir. Anneler için laktamil mama var sabah akşam tüketin boş su için bol uyarın memelerinizi bebeğiniz emmese de sağım yapın kolay gelsin
Askabim Bdamla normal canım süt azalması. Artacağını sanmıyorum ama sen emzirmeyi bırakma. Devam et ona yeter zaten ek gıdaya geçmiştir
Askabim Bdamla normal canım süt azalması. Artacağını sanmıyorum ama sen emzirmeyi bırakma. Devam et ona yeter zaten ek gıdaya geçmiştir