[silindi] bugün bu Ramazan’ın en güzel iftariydi benim için. İftarda yalnızdım ve daha bir şey hazirlamamistim, bir saat kala annem aradi kardeşimle gelmek için. Annem etli mantarlı yemek, salata, yogurtlu bulgur dolması getirdi. Ben de pilav, çorba ve nohut dürüm yaptım. Elhamdülillah 🌸💙🌿