Amineliva00 Ay aşısı var okuduklarım ve duyduklarıma göre ateş oluyormuş aşıdan önce veya sonra calpol vereym mi bir şey olmasın diye
Sehhy Amineliva00 bize doktor 3. Ay aşısına gitmeden calpol vermemizi söyledi. 2. Ay aşısında da aşı sonrası verin demişti
AtlasBebekk Amineliva00 yok yok vermeyin ben hiç gerek duymadım ilaç zatenyi bişi değil bide ateşi çıkmasın diye vermekte iyi değil zaten çıkarsa verirsiniz
leylaelisa Hayir onermiyor doktorlar atesi 37.5 dan yukarri cikmadi benim oglumun sık sık ateşini ölç 37 yi gorursen verirsin ben oyle yaptm
Gokcennderenn Sehhy 3. Ay aşısı vurmadı lar bize ya bugün tam 3 aylık olduk aşı yok genel kontrol dedi hemşire
Neslihan-55 Amineliva00 hemşiremiz aşıdan önce ilaç verilmesinin doğru olmadığını söyledi bize vücudun virüsle mücadele etmesi gerektiğini söyledi bizde 6.ay aşısına kadar hiç ateş olmadı sadece huysuzluk oldu o da aradan 4-5 saat geçtikten sonra bacakları kızardı aşı yeri sadece bacaklarına kolonyalı pamukla yada ıslak havluyla soğuk uygulama yaptım rahatladı her bez değiştirme de 2-3 kere yaptım huysuzlanip hiç durmadigi zaman çay kaşığı ile calpol verdim 1 kere uyku yapıyor zaten ilaç rahat bir şekilde uyudu uyku sırasında ateşini takip ettim bir sıkıntı olmamıştı
Bebegimm1 Amineliva00 olucagi varsa olur 2.ay asisi 3 gun icinde ateş yapabilir dedi ebe 3 gun boyunca agri kesici veremezsiniz.ilaçlarda çok masum degil ben son çare olarak kullanilmasindan yanayim bunyesi bagisiklik kazansin aşılarda durduk yere ilaç verilmez .normal vucut isisini dusurebilirsiniz.burdada okuyorum aşıda ilac verip aşıdan sonra ateşi cikan bebekleri benm bebegime hic bir aşılari agri ateş yapmadi
Gokcennderenn Amineliva00 benim kızım hiç ateslenmedi huysuz da olmadı. Normaldi vermiş olsam mesela boş boşuna vermiş olurdum
minikkusuuummm- Amineliva00 hayır , bebeğinizin ilk önce vücudu kendı kendıne atesle,virüslerle savasmayi ögrenmeli. Ki benim bildigim aşı ateş yapmıyor, cocugunuzun vücudunda mikroplar varsa yani zaten hasta olcak gibiyse ozaman aşı ateş yapıyormuş.
Neslimmmmm Amineliva00 çocuğum 2,5 yaşında hiç kullanmadık.Vermeyin aşılara karşı bağışıklık kazansınlar aşıdan sonra komteol edin ateşi yükselirse verirsiniz onun dışında kullanmayın
Dilaylaa Aşıdan önce ilaç verilmez , aşıdan sonra da ateşi olursa ve belirli bir yüksekliğe gelince ilaç vermelisiniz
Veragillerden Aşıdan önce ilaç verirseniz ateşi çıkmadan, aşının etkisi azalır. Yani vermeyin ateşi çıkmadan, bir şey yaşamadan.
Syyyy Amineliva00 aşıdan önce ilaç verirseniz aşının etkisini öldürmüş olursunuz. Ali Fuat serpen ve pediatrist baba hesaplarını incelemenizi tavsiye ederim bununla ilgili açıklamaları var. Bir de aşılar önüne geçilmeyecek aşı yapmıyor. Bebeğim 6 aylık bugün 6. Ay aşılarını oldu bu zamana kadar da hiç aşıdan sonra ateşi olmadı. Sizinde olmaz içinizi ferah tutun
Babyfacee Amineliva00 aşıdan önce vermeyin. Sonrasında 38i geçen bir ateş ya da aşı yerlerinde ağrı olursa verin. Gereksiz yere ilaç yüklemeniz doğru değil. Ateş vücudun savunma mekanizmasıdır. Ellemeyin Biraz vücut tepki versin. (hemşireyim)
Bugleminannesii Amineliva00 öncesi için bilgim yok ama bişey olcani sanmıyorum bizde öyle bi ateş olmadı korkutcak korkmayın çıkarsa verirsiniz