_deru32 Anneler bebişlerinize 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı için nasıl kostümler vs giydirdiniz?Atatürklü tişört vs baktım bulamadım kalmamış
Neslihan-55 _deru32 benim bebeğim 7 ay 19 günlük 1 yaş bayraklı tişört aldım sadece balkonu da bayrakla ve balonla süsledim 🥰🥰🇹🇷
Angel00 _deru32 bugün aldım LCWaikiki den yarın için 🙂 40 TL ye aldım tişörte bile zam işlemişler insaf be kardeşim ya