cansuali sleepy kızımda da yapıyordu ıslak kaldıgı ıcın oluyormus ıdrarda bıle oluyordu prima kullanıyorum kakada bıle cok nadır pişik olur o da yedıklerınden ve kızım degıstırmeme ızın vermedıgınden olabılıyor bazen, maddı imkanınız varsa en azından gece ıyı bır bez kullanmaya calısın gece uzun baglı kalıyorsa.
oksizinc %40 ve sudocrem kullanıyordum hametan pomad(mavi renk) da iyi geliyor tüp arko kremi cok övüyorlar margarin kullanan varmıs bir de bi yağ vardı adını unuttum onu kullananlar memnunmus.bu son yazdıgım 3 seyı kullanmadım. Bezını baglamadan once poposunun ıyıce kurumasını bekleyın ben pamuklu bır bezle kuruluyordum cabuk kururdu rahat etsın dıye cok da acık bırakıyordum. Islak mendıl de pişik yapabılıyor. Alerjıden olabılır bez olabılır yanı bırcok nedenı olabılır. Poposunu yıkama sansınız yoksa pamuk ıslatıp kremleyerek ıyıce kuruyunca baglayın o da olmazsa bezı degıstırın deneye deneye anca bulunuyor tabı en basta bı alerjı testı yaptırın ondansa yazık daha da cekmesın bebış🌺🙏🏻