Bebeğim 3 aylık olmak üzere. Burada hava gündüzleri 30 derece aksamları 15 derece civarında. Bebeğimi hep uzun kollu giydiriyorum ama terliyor. Kısa giydirsem üşürmü bilemiyorum birde güneş yanığı olmaması için sürekli güneş kremi mi sürmeliyim ? Siz nasıl yapıyorsunuz ?