Stass geçen yıl BİM’den almıştım yaklaşık 6 aydır da kullanıyorum gayet memnunun . Davlumbazını çok kullanmadığım için yorum yapamıyorum. Ama fırının pişirmesinden çok memnunun. Ayrıca temizliği biraz zahmetli cam olduğu için leke kalabiliyor haberiniz olsun ☺️