secoz merhaba bende aldım 2 gün önce tadımlık sadece 2 çay kaşığı verdim bir şeylerin tadına baksın diye. Doğduğundan beri mamayla besleniyor benim bebeğim artık yavaş yavaş tatsın istedim sıkıntı olmadı. Bidaha çarşıya gidersem hipp alacağım ama onu daha iyi diyorlar. 4 ay 24 günlük kızım 😊