Melike_nehir valla iki tane kol alti 2tane temassız aldım bebeğim sürekli ateşleniyor diye.Kol altı olan yanlış ölçuyordu temassizin biri bozuk çıktı ya da ben ucuz olunca emin olamadim.Bir tane doktorumun kullandığını aldım temassız olarak o doğru ölçüm yapiyor.Ateşten korkarım yaşadığımız şeylerden dolayı o yüzden iyisini almak gerek