Zeyha bi test mi yapsanız çok gecikmişsiniz çünkü. Ben de 5-6 gün gecikmiştim ve aynı adet belirtileri vardı. Eşim ısrarla hamilesin diyordu ben de eminim değilim adet olacağım diyordum. Karın ve bel ağrısından dolayı. Ama yerleşme ağrılarıymış onlar