Merhaba 6aylık bebeğimle dışarı çıktık.Bir evcil köpek var geçerken ona baktırıyorum hep,alışsın diye.Bugün de yanında durduk onu anlatıyordum .Birkaç kişi daha vardı .Köpekçik elinden kemiği alındı sanıp çok şiddetli havladı.Oğlumda birden katıla katıla ağlamaya başladı.Yüzüne üfleyerek zor sakinleştirdim.Uzun zaman durup durup bağır çağır ağladı.Emzirirken uyudu,şuan bile iç çekip ağlama hıçkırığını hissediyorum:( Kalıcı bi korku durumu olmaz değil mi ?Hayvanlardan da çekinsin istemem :( Başına gelen var mı?