Merhaba kızlar 2 ay 8 günlük bebegım var.gelısım sürecine bakıp takip ettiğimde cıngıraga falan tepkı veriyor,gülüyor..Bu ay yapabileceklerinde eşyalara uzanır ama tutamaz diyor..Uzanma gibi bı refleksi yok henuz cıngıragı elıne verince evet tutuyor ama kendı almak ıcın uzanmıyor. Erken mı daha