ZeynepAlan benim oğlum da 1 ay 25 günlük 😍 başta memeyi almadı, ucu yoktu ki hala yok emerek çıkarıyor bebek, kaşıkla besledim. Sonra annem dayanamadı biberon verdi, sütüm inince memeyi tutturdum o biberonu hiç vermedim, lansinoh marka aldım yenidoğan için yavaş akış olanı. Arada mama veriyorum onunla, lansinoh meme reddi yapmıyor dendi, yavaş aktığı için. Emzirme danışmanlarıyla da görüşün mutlaka