Mrvyzrblgn 1 hafta önce sezeryan oldum ameliyat yerinin üzeride sağ tarafımda yanma ve uyuşma oluyor ilk doğumum normal mi?
Zeynepalya_ve_annesi Mrvyzrblgn normal.sag baştan kesi acilmistir ilk bicak vurulan yer acir 15 20 gune geçiyor ani harekette daha cok agrir yavas hareket edin
Littlebird Mrvyzrblgn uyuşuk olması normal de yanma olmaması lazım. Uyuşuk hissizlik gibi birşeyse zaten geçmeyecek hatta soğuk havalarda sızlıyor
Betlcelik Zeynepalya_ve_annesi benim 4 buçuk ay oldu dikişin üstü hala dokunca tezgaha değince acıyor
Zeynepalya_ve_annesi Betlcelik aci agri olmamasi lazım aslinda bayada olmuş bi kontrol ettirin isterseniz