Nrkzy 1 yaş doğumgünü yapamadık 2 yaş yapacağız inşallah erkek bebek için doğumgünü önerilerinizi bekliyorum
Gktrkgkc2021 Bende oğlumun 1 yas dogum gününü yapmamıştım 2 yas içinde küçük bebeğim var ugrasamam diye organizasyon tuttum https://imgyukle.com/i/RaiEE0