962 tecrübeli bir anne değilim bende ilk bebeğimi 3 ay önce kucağıma aldım ama aynı evrelerden geçtim. Sarılık vücuttan zamanla atılıyo korkma eme eme kaka yaptığında çiş yaptığında atıcak sarılığını. Önceden çok uyumasının sebebi sarılıktı aslında bu kötü bi durumdu şimdiki hali normal hali. Ben bebeğimi uykuya tam dalamadığında yarım kundak yapıyodum o zaman rahat uyuyodu birde kakasını yapamadığı zaman poposuna , deliğine zeytinyağı ile masaj yap o zaman kakasını rahat yapar.