demirboy canım söylediğim şeyleri anlama başlayınca şöyle anlattım sürekli, oğlum veya kızım kimseye vurma, biri size vurunca etrafınızda bir büyüğünüz varsa ona şikayet rdin ama kimse yoksa kendinizi savunun sizde vurun diyorum, ama 3 yaşından küçükken anlamazlar ve öğrenemezler, ebeveynler koruyacak tabiki, çocuk küçük, öyle çocukların önüne bırakıp öğrensin diyip dayak yemesine izin verilmemeli