ben tavuk kanat ve pirzola kizarticam da kızlar benim oglan erken uyuyor esim de iftar saati anca gelcek iftardan iki saat once kizartsam kurur mu ne yapmam gerekiyo bi oneriniz var mi acaba ? oglumun yanindan kalkarsam uyanir hemen e tabi düşme tehlikesi de var o yuzden erken yapmam gerekecek firina da atmak istemiyorum cok yaptim orda caresiz kaldim 🤷♀️