ruyababy 28 aralıkta doğum yaptım 2. Adet oluyorum. Sezaryen yada normal doğumla alakası yok adet olmanızın. 1 seneye kadar adet olmayabilirsiniz. 1 yılı geçerse kadın doğuma gidin benim doktorum öyle söylemişti. Her ay düzenli de adet olmayabilirsin demişti. Yani geçen ay adet oldum bu ay olmayabilirdim.