Tonrikanne Sütü Ne kadar da bir sağıp vermeli? Nasıl saklama lı bebek alana kadar? 3 saatte bir 2 meme 20ü dk diyorlar hani 40 dk ben 3 saatte bir böyle fırsat bulamıyorum ki bebekten. Siz napıyosunuz kızlar sütünüz ün azaltmadan sağmak için
TOSPAMMM17 Tonrikanne bende sağmam lazım yetmiyor mama da versem sürekli emmek istiyo valla olmuyo böyle
Mericcc Tonrikanne evet aynen öyle 3 değil 2 saatte 1 emziriyorum ben 20 dakika her bir memeyi. Coookk zor oluyor fakat böyle böyle sut geliyor bebekle bağ kuruluyor. Bu şekilde emzirirseniz sagmaya gerek yok. Bebek de zamanla emmeyi öğrenecek daha çok emecek daha çok gelecek böyle bir döngü. Sabredin :)
TOSPAMMM17 Tonrikanne veriyorum zaten mamasız olmaz sütüm az benim ama çoğaltmak için sağma işlemi yapmam lazımmış bi çok yiyecekle biraz çoğalttık ama yetmiyor yine de aç benim oğlum en azından bazı durumlarda mama vermektense kendi sütümü verim