Kızlar bebeğim 9aylık su içiremiyorum. Alıştırma bardağı aldım bardak şeklinde olanlar var ya akıttı değiştirdim chicco’nun geniş ağızlısından aldım hem renkli dikkatini çeker diye ama yine çekmiyor. Oturur pozisyondayken dikleyemiyor haliyle. İçine pekmezli su, üzüm suyu falan da koyup denedim öyle öyle alışır dedim ama olmadı. Pipetli alsam bi faydası olur mu acaba? Kaşıkla içiriyorum yeterli içmiyor haliyle bi kaç kaşık sonra tükürmeye başlıyor. Biberon türü hiç bi şeyi tutmuyor. Bardakla versem de içmeye çalışıyor. Acaba yine bardak tipi mi alsam yoksa pipetli mi? Kararsız kaldım.