Ahsenferhan Bebeğim 6 ay 5 günlük günlük üç uyku yapıyor maksimum 4 saat gündüz uykusu ayına göre var fakat uykularini bu sıra çok uzun tutuyo bıraksam her uykusu iki saat olacak bende 4 saati geçirmemek için uyandiriyorum ayarlama yapıp yoksa gece uykusundan çalınır sabaha dgru 4 5 gibi uyanır diye böyle yapıyorum acaba dgru mu yapıyorum bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim anneler
1kz1ogln_ Ahsenferhan benim ki her bir bir buçuk saatte uyuyor 3 uyku az degilmi kızım 2 yaş 10 aylık o bile 3 uyku yapıyor sabah ta bazen 8 de bazen 11 de uyaniyorlar tabi gece uyanıyor oğlum sabah 4 5 gibide uyanıyor emip geri uyuyor ben hiç uyandırmam ikisinide gece uyumazlar diye gayet güzel uyuyorlar canım
1kz1ogln_ Ahsenferhan birde bebeğin 6 aylık olmuş her iki saatte uyandırma gerek Yok acıkınca uyanır zaten yeni doğduğu zaman 2 saati geçmemesi gerekiyordu
ElifS95 Ahsenferhan doğru yapıyorsunuz fazla uyuyorsa uyandirmakta fayda var bende aynı şekilde uyandiriyorum fazlaca uyuduğu zaman
PurpleTail Ahsenferhan Doğru yapıyorsunuz tek seferde uyku süresi 2 saati geçerse gece uykusunda kesinti olur.
Zlm 1kz1ogln_ benim kızım 11 aylık 2 uyku yapıyor gayette yetiyor akşam 7 buçukta yatıyor sabah da 6 buçukta kalkıyor mu
Ahsenferhan 1kz1ogln_ yanlış anladınız sanırım geceleri emmeye uyardirma yapmıyorum gündüz yaptığı her uykusu 2 saat toplamda bıraksam 5 6 saat gudnuz uykusu uyur onlardan bahsediyorum mesela sabah uyuttuum iki saat uyudu bıraksam daha uyuyacakti uyandırdım sonra öğlen uykusuna yatırdım onda da bı buuck. Saat uyudu bıraksam daha uyuyacakti bunlara müdahale ediyorum. Bir de az olur mu aylara göre bebeklerin uyku süreleri var. bı defa 4 saatin üstünde uyudu müdahale etmemiştim gece 5 ten sonra uyumadı böyle olur diye kontrol altına almaya çalışıyorum ama işte dgru mu yapoyorum bilmiyorum her seferinde aynı şey olur mu bilemiyorum
1kz1ogln_ Divayorgun evet sabah 8 de uyanır öğlen uyur 1 2 saat uyur ve şimdi yine uyudu akşamda 10 11 gibi uyur sabaha kadar
nazlieylul Divayorgun evet fazla tek uykuya düşmeli ki artık normal insan yaşamtısına uysun sağlıksız uyku olmasn 🤷🏼♀️
Teacher27 2 yaşta 3 öğlen uykusu normal değil asıl 😄😄 6 ayda 3 uyku toplam 4 saat ideal. Uyku aralıkları 2 - 2.5 saat olursa zaten kendisi yorulur. Benim kızım 5 aylık, ben de 4 saat uyutuyorum, bıraksam tek seferde 3 saat uyuyor.
1kz1ogln_ Teacher27 bana gayet normal geliyor çok şükür sağlığı yerinde uyusun ben bı yerde okudum çocuğu erken uyusun erken kalkmasın diye uykusuz bırakmak uyku eğitimini zorlaştırır diye ben uyku eğitimi için zorlamiyorum çünkü gece uyuyup gündüz uyanan bı çocuk bana zorluk çıkaran bı çocuk değil erkende uyutsan gündüz uyutmasanda yine erken uyanır. Gece 12 lere 1 lere kadar uyandıkta kalmıyor sabahta bizle birlikte uyanıyor yanlış ters bı durum yok benim açımdan
1kz1ogln_ Ahsenferhan yok anladım zaten bende ondan bahsediyorum gündüz uykusundan yanı sabaha kadar illaki uyumaz bı bebek acikirsa saat kac olursa olsun uyanır sen gündüz az uyutsanda değişen pek bişey olmuyor onu söylemek istedim
1kz1ogln_ Ahsenferhan 5 6 saat hasta değilse benimkilerde uyumaz ama en fazla 3 4 saat uyurlar müdahale etmiyorum 4 saat uyuyabilir diye dedim zaten canım
Awyan Ahsenferhan kesinlikle doğru yapıyorsunuz hatta instagram da takip edipte çok faydasını gördüğüm iki sayfa bar sizde isterseniz bakın tunalıhayat ve annecarete emininin sizde çok faydasını göreceksiniz
1kz1ogln_ Zlm yetmiyor mu dedim ki ben 6 aylık çocuk için az dedim yaşına girmiş canım seninki 2 uyku normal zaten ama 3 uykuda normal benim kızım 3 yaşına giriyor 3 uyku yapıyor çünkü aşırı hareketli bir dakika oturduğunu görmedim sadece yemek yerken istediği zamanda gidip uyuyor hasta değil bişey değil çok şükür yoruluyor uyuyor banada gayet normal geliyor
Zlm 1kz1ogln_ benimki yaşına girmiş iki uyku normal seninki 3 yaşında 3 uyku normal kendi cümlende çelişiyorsun ayrıca 3 uyku yapması normla değil benim kızımda hiç oturmaz ama 2 uyku yapiyo büyüdük e uykusu azalmali
Mihrimahim16 Yanlış yapıyorsun canım… Uyandırma çocuğu benimki uyusa uyandırmam bebek gündüz uyursa gecede rahat uyur …
1kz1ogln_ Divayorgun seviyor uykuyu hiç uyutayim demem benim uykum geldi der uyur oynadığı yerde uyur kalır aşırı hareketli dışarıya çıkardım ve o gün öğlen uyumadiysa saat kaç olursa olsun eve gelince hemen uyur hiç uyanmaz yemek yesin diye uyandırmaya çalışırım ağlar uyuyacam diye bı suyu zorla iciririm uyur geri
Syktoprak Ahsenferhan bebeğin büyümüş gerek yok bence uyandırmaya ben o aylarda mamasını verip uyutuyodum 1saat uyurdu 2saat sonra yine uyur 3 4 uyku yapardı
Ahsenferhan Syktoprak emzirmek için uyandiriyorum gündüz fazla uyuyor diye uyandiyorum fazla uyuyunca gece 4 te uyanıp oynamak istiyor gündüz gibi davranıyor bunun önüne geçmek asıl amacım yoksa zaten geceleri saat başı yasa iki saatte bir emmeye uyanıyor onda sıkıntı yok :) mesele uyanıp tekrar uyumak istememesi bununda sebebi gündüz fazla uyursa oluyor bunu farkettim o yüzden gündüz uykularına müdahale etmeye başladım
Ococila 1kz1ogln_ yani maşallah diyelim de benimde çocuğum 2 yaşında ve gündüz tek uyku yapıyor doktoru da artık tek uykuya inebilir demişti kendi zaten en fazla bir kere gündüz uykusu yapıyor 3 uykuyu 1 yaşına girdiğinde bırakıp 2 uykuya düşmüştü…sizin çocuğunuz da da bir sıkıntı yoksa kan değerleri falan normalse 3 uyku oluyor demekki her çocuk farklı yine de ilk defa duydum iki yaştan sonra 3 uyku o yüzden şaşırdım kusura bakmayın