neslihanyildiz Hanımlar 5 ay önce doğum yaptım sezeryan dan sonra bende ara ara kasık ağrısı oluyor böyle yumurtalıklarım gibi kasıgım gibi ağrı yapıyor bu normal mi neden oluyor acaba? Bide henüz regl olmadım ondan mı acaba?
Dtfatma neslihanyildiz b en de 4 ay önce doğum yaptım bazen oluyor sanki regl olacakmışım gibi hafif bir ağrı
neslihanyildiz Dtfatma ara sıra oluyor acaba üşütüyormuyum diye düşündüm ama inşallah geçer ya kadın olmak ne zor 😞