alpereninannesiii1504 Merhaba arkadaşlar yeni katıldım aranıza 7 günlük anneyim artık 😊 sezeryan oldum. Sezeryandan kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız? Kilolarınız nasıl gitti?
oglumuz01 alpereninannesiii1504 ben sezeryana 94 le girdim 87 ile hamile kalmıştım 81 le çıktım nasıl oluyor bilmiyorum 😅😅
birtatlianneee alpereninannesiii1504 Bebeğinize ve size hayırlı olsun 😊 Ben korse kullanmadım doktorum önermiyorum aksine kasları zayıflatıyor dedi doğum kilolarımı 2 ayda verdim ama eski forma kavuşmam 7 8 ayı buldu. Öncelikle ayaklandığınızda karnınızı sıkın içinize doğru ara ara yapabildiğiniz kadar yapın canınız acımadığında ve kendinizi iyi hissettiğinizde bebeğinizi alıp yürüyüş yapın derim ödemi en iyi yürüyüş gideriyor yavaş yavaş başlarsınız 10 dk bile olsa ve bol su için bol bol emzirin ☺️
yareninannesiiii alpereninannesiii1504 1 ay sonra gitti kilolar canım açıyor diye korse aldım ama kullanamadım e bebekten sıkılaştırıcı tayt almıştım onu giydim hem daha rahat hemde küçülmemi sağladı 14 kilo verdim 1 ayda
Kendineanne alpereninannesiii1504 iki ay oldu sezaryen olalı iki hastalıkken korse taktım çok canım yandı daha da takmadım iç dikişler iyileşmeden takma dedi doktorum da. Kilo gitti uykusuzluk yorgunluk derken de göbeğim az kaldı sanki hala da şişlik var
alpereninannesiii1504 oglumuz01 ne güzel😊 ama ben acımla kilomu düşünemedim hastaneye gittik 7 gün içinde ama bebeğin ağlamasındından yine unuttum eve baskül almayı düşünüyorum karnım var mutlaka kilo kalmıştır bende
[silindi] alpereninannesiii1504 ben sezeryandan 3 hafta sonra kullanmaya başladım ama maalesef bende çok etki olmadı göbeğim duruyor az da olsa
yareninannesiiii alpereninannesiii1504 e bebekten aldım yanlışlıkla normal tayt diye almıştım ama iyiki yanlış almışım efsane hemde 60 liraya bakim bir varsa linkini atim
Asel35ahsen alpereninannesiii1504 18 gün önce sezaryen doğum yaptım 84 kilo ile girdim doğuma çıktığımda 74 kiloydum şuan 73 kiloyum inşallah en kısa zamanda veririm kalan kısmını da. Doğumdan bir hafta sonra korse kullanmaya başladım doktoruma sorarak. Owli marka korse kullanıyorum etki ediyo gibi bakalım 1 ay kullanmayı düşünüyorum. Ağrılarım da hafifledi artık yürüyüş yapmayı düşünüyorum her gü yarım saat de olsa.