Drysn 4moms ın ana kucağini kullanan oldu mu?memnun Kaldiniz mi acaba?uyumasına,uyku devamlılıgına,gün icinde vakit gecirmesine yardimci oldu mu?
Umay2021 Drysn 4moms kullanmıyorum . Joie serina2in1 kullanıyorum . İyiki aldım dediğim şeylerin basında gelir. Gündüz uykularını hep onda uyur kendi kendine sallanarak. Yenidoğan zamanından beri yatıyor suan 5aylık hala onda uyuyor hatta suan bunları yazarken o mışıl mışıl kendi kendine uyuyor. Kendinize vakit kazanmış olursunuz bu tarz bi makine alarak.
Cik Drysn bebeğim 3ay 19 günlük iki hafta önce aldım ama çok uyutamadım esniyor ama uyumuyor üzerinde kucakta uyutup yatrdım sıçradı durdu gene olmadı birde kemeri çok güvensiz bzm oğlan dik pozisyon da uyumayı seviyor diye aldım ama o pozisyonda durduramadım kemerine güvenip bacak aradı bir kemeri var yenidoğan ken belki ama şokta şey değil 😂