Meliket bizim ki her zaman minyondu. Sadece anne sütü verdim. Sağlığı yernde olduğu için mama takviye etmedim hiç. Yemeklerini ve meyvesini de güzel yiyor şimdi. O yüzden az değil kilosu, dediğim gibi sağlıklı. Takip eden doktorumuz da bir eksik görmedi hiç