Barlas35 Burada sürekli çalışan doktor var. Sürekli subede yani. Güzellik merkezi değil zaten.
Alex ve Nd Yag cihanıza giriyorum ben. Başlayalı çok oldu tabi. Artık sadece yılda 2 kez kontrol atışına gidiyorum ince tüyler için. Ücreti kişiye göre değişiyordur, ben komple için seans başı 750 lira ödüyorum. (Bacak, genital, kol altı ve yüz)