Ziyne 4 aylık bebeğim var , anne sütü alıyor, 3560 doğdu şu an 6.200 gr annem zayıf arada mama ver diyor😢
shawty Ziyne benim kızım 3200 doğdu 4. Ay kontrolünde kilosu 6450 idi. Ebe normal dedi sizin bizden doğum kilosu biraz fazla ama normali nedir bilmiyorum sıkmayın canınızı doktor söylemediği takdirde vermeyin mama . Sağlığı yerindeyse kilo alır yada verir bunlar normal şeyler ☺️🌼
Arzu_Doruk Ziyne aman annelere bakma onlara göre hep zayıf benim oğlum 5 aylık 7.350 gr annem zayıf diyo doktor çok iyi diyor her kafadan bi ses takılma canım
babyfaceee Ziyne benimde kızım 3.150 doğdu kilo kaybı hayalim kontrolde yasamamisti 380 Gr almıştı bu 6.200 Gr çıktı
Eysar Ziyne benim kızımda 3.430 doğdu şuan 5.5 aylik kilosu 6.kilo bizde çok zayifisiz şükredin bence zaten her bebek aynı değil ama kilosu gayet güzel ayına göre de
sevim_kos Ziyne benim kızım da 3950 doğdu şuan 4 aylık 6250. Bana da az gelmişti kilo alımı sınırda ama domtor iyi dedi kilosuna. Onlar ayına göre olması gerken kiloya bakıyorlar. 4 aya göre üst sınır 7-7,5 diye biliyorum
Bugleminannesii Ziyne çok kilolu bebeği napican boşver. Benim kızımda çok zayıf ayina göre. Ayrıca mama doktorsuz kullanılmaz
Mubah_ulun Benim kızım 4,5 aylık 7 kg mamayla besleniyor anne sütü almıyor 2 kg doğdu 34 haftalık doğdu ma çok sık içdiği için çok kilo aldı
Betlcelik Mubah_ulun kaç saatte kaç CC içiyor acaba meme +mama gidiyoruz 3 saatte 150 CC içiyor bana çok geliyor
Aselkusum16 Ziyne kızımın 1 yaşına girmesine 2 hafta var 10 kilo çokta iyi kilosu zayıfta değil baya göbekli yanaklı doktorumuzda gayet sağlıklı ve kilosu yerinde diyor .. bu kilo takıntısı nedir insanlarda . Benim kızım acayip haraketli bünye meselesi diye düşünüyorum birde çünkü maşallah benim kızımın yediklerini görseniz obez olur bu çocuk dersiniz ama hem bünyesinden hemde aşırı haraketliliğinden öyle çok çok kilolu değil … olmasında zaten kilo iyi birşey değil sağlıklı olsun sağlıklı gelişsin kafi .. boş muhabbet bunlar . Herkesin tek derdi kilo vermekken çocuklara bu kadar kilo aldırmaya çalışma çabası nedir anlamadım gitti 😂
Meryemtrksoy Ziyne hiç takma dün gittim 350 gr almış sadece delirdim resmen doymuyor mu aç mı kalıyor diye geçen gün benim annemde elleri kolları durmuyor diye aç bu sütün yetmiyor heralde buzluktsn çıkartta biberonla ver dedi insanın psikolojisi etkileniyor acaba sütüm mü yok diye sonraki gün dedim kendine gel yahu hemen toparladım kulak asma varken düşüncesinden dolayı süt gelmez valla sakın benimkide çok toplu değil erkek 7 kilo normal gidiyor ortalamada yani o yüzden sağlıklı olsun da kilosu önemlisi değil
hepbahar123 Ziyne kız erkek kilolaro farklı oluyor yalnız . Ayina göre kizlarinki erkeklerden daha düşük oluyor erkeklerin fazla oluyor . Ona göre baz alın yorumları