Arel22 Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük şimdiye kadar emzirdim ama bir anda sütüm kesildi gibi çok azaldı bebeğimin gaz problemi bar doyuramıyorum . En az gaz yapan ve içerisinde inek sütü olmayan mama var mı acaba
tugbac Arel22 ben aptamil kullanıyorum. Ama bence siz de öncelikle süt attırıcı şeyler tüketin. Rezene&anason karışımı demleyip içiyorum, bol bol hoşaf içiyorum, su tüketiyorum. Yeşillik, hurma yiyorum..
Selin1234 Arel22 ben rezene çayı içiyorum bol bol su ve hurma rezeneyi günde 3 4 sefer içiyorum ve emzirirken bol bol su içiyorum
Irmakprensesinannesi Arel22 gaz yapmayan kabız yapmayan sma comfort var tavsiye ederim gayet mutluyum bu mamadan kızım 2 aydır kabizdi 1 aydır bu mamaya geçirdi doktorumuz kabizlik hic kalmadı ilaç kullanmayı bile bıraktım kızım 8 ay 18 günlük şuan her gün düzenli kaka yapior
Irmakprensesinannesi Arel22 inek sütü olmayan mama yokki her inek sütünün fermente haliyle yapılıyor bebeğiniz süt alerjisi varsa raporlu mama kullniyrzsunuz
Arel22 tugbac rezeneyi ne kadar içiyorsunuz aslında süt yapar denilen herşeyi yiyorum ama yanımda ailem yok bebeğim çok yoruyor beni belki de o yüzden sütüm bitti
tugbac Arel22 günde 2 fincan mutlaka içiyorum. Bir kupaya 1 çay kaşığı rezene 1 çay kaşığı anason koyup 10 dk demlenmeye bırakıp içiyorum canım. Bir de hemşire bana kayısı hoşafı önerdi içine biraz da kuru üzüm ekliyorum. Emzirirken iç demişti..
Arel22 Irmakprensesinannesi ben aptamil 1 almıştım onu sindiremiyor sanki birde sizinkinden deneyeyim
Arel22 Irmakprensesinannesi teşekkür ederim 🙏🏼 bilmiyordum. Kesin alerji demedi ama olabilir dedi kakası mukuslu diye
Irmakprensesinannesi Arel22 qptamil çok gaz yapan vr aşırı şekerli bir mama o yüzden sindiremeyebilir benim kzimmda aşırı derece gaz yapmıştı mesela daha 2 günü paketi cope attım ne yzkki
Irmakprensesinannesi Arel22 bisi deil sma comfort deneyin derim ben kızımda kabizliginda şifa buldum doktorumuz değiştirdi mamasini
Arel22 Irmakprensesinannesi herkes onu önerdi demek ki faydalı. Ben doktora gittiğimde iyiydi kilosu ve sütüm bir kaç gün içerisinde çok azaldı
gzmclskan Arel22 bende 35 günlük anneyim benimde sütüm azaldı son 3 4 gündür moralim çok bozuk hiç bişey yiyemiyorum aptamil mama verdim kızıma gaz yaparmı bilmiyorum kendimi tükenmiş hissediyorum
Arel22 gzmclskan benimde daha önceden böyle olmuştu. Herkesin sütün yok çocuk aç laflarına da çok üzülmüştüm solgar kullandım biraz düzelmişti oğlumu idare ediyordu. Şimdi yine çok azaldı. 2 aylık olduk ama daha 1 kutu aptamil mamayı bitirmemiştik bile. Şimdi niye böyle oldu bilmiyorum ama psikolojik olarak çok etkileniyorum ben. Çok aklıma takıyorum