Ebrumarbling bizde 2 aylık 10 günluguz, 3 li aşı olduk aşıdan sonra ateşlenme, ağrı, uykusuzluk, huysuzluk olması normal. Ateşi yoktur ama ağrısı olmuştur kendinizi düşünün bi anda bir sürü iğne yapılıyor ben dayanamazdım yavrum nasıl dayansin. Dün de bugün akşam da yarim fitil koydum o yüzden daha rahat uyudu oğlum. Sizde bi deneyin belki ağrısı vardır sizin bebisinde.