Gizemlim Bebegim 2.5 aylik sutum bittigi icin mama kullaniyoruz. Hipp bebelac gold ve aptamil denedim hepsindede 3 4 gunde bir kaka yapiyor. Sindirimi kolay bebegi kabiz yapmayacak bi mama oneriniz var mi
AyseAlyamm Gizemlim ilk ama kullandık kabızlık , yeşil kaka , kusma yapmıştı sonra Hipp combiotic kullandık gaz ve kabızlık sorunumuz mamayla baya hafiflemisti.