Kızım 4 ay 5 günlük en son tartdıgımızda 5.500 kg dı boyu 59 cm di doktorum doğmadan önce minyon bi bebek diyordu. Gören herkez Bebeğimin zayıf oldugunu ek gıdaya başlamam gerektgini söylüyo doktorum sadece anne sütü diyor. Bunalıma soktular beni sanki sütüm yetmiyo gibi hissedyorm ama normal diyor doktorm. Milletn hiç işi gücü yok sanki