Halime0638 😊 hem de oyle cabuk buyuyecekler ki,zaman nasil gecti diye inanamiyir insan,dün gibi. Her anlarinin tadi baska,simdi 14 yas 12 yas kizlarimla fikir alışverişinde bulunuyiruz,birlikte geziyoruz,yüzümüzü gozumuzu boyayip gulusuyoruz, ama itiraf etmeliyim ki büyüdükçe hersey daha zor,onlari korumak adına evham yapiyoruz,zaman kotu insanlar kötü🤷♀️ bebekken dizimizin dibindeler,ama simdi malesef