Kızlar oglum 3. Sinifa gidiyor ama en başından beri dertler bitmiyor cocuklar küfürler vurmalar havada geziyir okula yakin etute gidiyor ayni zamanda ama hepsinden sogumus durumda sinifinda cogu sorunlu cocuk ve kabul etmeyen aileler var ogretmen ise belli başlı cocuklari bir gruba ayirmis on plana atiyor geri kalanlar savruluyor yani cok sey var hangisini anlatayim mudur bir kere sinif değişiklikgini kabul etmiyordu bir daha denesemmi bilmiyorum ogretmen kısaca ya bu deveyi gut ya bu diyardan git kafasinda velileri ayri cocuklari ayri bir dert hirsizlik oluyor surekli en son cantaya kilit taktik :( son bir senesi daha var ne yapayim sinif degisikligi yaptirsam her siniftan tanidigi var yabancilik cekmez okul degistirsem bir sene okuycak sonra ortaokula gecicek bocalama vs derken degermi cocugum ziyan olsun istemiyorum ogretmenlede konuşuyorum aşırı sert olmak istemiyorum bilenmesin diye ne yapicagimi şaşırmış durumdayim siz olsanız ne yapardiniz