Elimde baby goat markasının 2 numaralı maması var 400 gram ancak ben içinden biraz kullandım ama ne yaptıysam bebeğim mama sevmedi içiremedim. Philips aventin biberonu da kaynattım ama biberon da kabul etmedi bebeğim kesinlikle böylece kullanamadım hiç. İkisini 75'e veriyorum alacak olanlara fotoğraf atabilirim 😊