Deletedmom_58 3 ay 29 günlük Ramazan dolayısı ile resim atıp midenizi bulandırarak hakkınıza girmek istemiyorum en yakın zamanda doktoruna randevu alicam başına gelen var mı?
serebro Deletedmom_58 susuzluk/ yetersiz beslenme kaynaklı olabilir. Aynı şey başımıza geldiğinde böbrekler ve idrarına bakılmıştı hersey temiz çıkınca su takviyesi önerilmişti.
Benkimimki Deletedmom_58 Hastaneye gidin aynı problemden bebeğim yoğun bakımda yattı çok küçüktü inşallah sizinki basit bişeydir
Deletedmom_58 plakayerli bilmiyorum ki canım su içiyorum bol bol ama daha çok içeyim eğer öyleyse kurban olurum ben ona bisey olmasin da 🥺
Deletedmom_58 plakayerli tamam canım sürekli emiyor zaten canım onda sıkıntı yok da su da iciriyim azcik
serebro Deletedmom_58 anne sütü alıyordu. Doktor önce sık sık emzir emzirme sonrasında günlük 2 3 çay kaşığı su ver demişti. Yaz mevsimi aşırı terliyordu. Önce dr danisin hemen
sevim_kos Deletedmom_58 günde bi kaç çay kaşığı verseniz yeter. Emiyoda eğer daha gazlasına gerek yok ama mama lullanıuosanız her ammadan sonra 1 çay kaşığı verilmesi gerekiyo. Calpol falan verdiğinizde de arkasına verin mutlaka bi çay kaşığı
Benkimimki Deletedmom_58 Bizde beslenme sıkıntısı vardı başka bişey için gitmiştik acile doktor bezini gördü tabi ben de görünce şok oldum ilk defa görmüştüm beslenemiyo tartı kaybı fazla demişlerde yoğun bakıma yatırdılar 4 gün kalmıştı orda inşallah sizin öyle değildir
Mucizem-Sare54 Deletedmom_58 evet canim benim kızımda küçükken bi kaç kere öyle oldu bana yeterli beslenmediginden demişti doktorlar