Anneler kızım 3 ay 16 günlük. 3-5 seferdir çığlık atarak uyanmaya başladı. Daha yeni uyuyordu çığlığı bi bastı çok korktum. Ya nasıl anlatsam ki sanki kucağımdan yere düşürmüşüm gibi kolunu bacağına zarar verilmiş gibi öyle kötü ağlıyor. Dünde sağdığım sütümü veriyordum bir anda öyle kötü ağladı ki bi yerine bişey yaptım sandım korktum. Sizce neden böyle oluyordur ? 😞