Gnyarknnn
Antalyada kemerin bir mahallesindeyiz. Lojman yok, ev yok olan evlerin kiraları bizim maaştan fazla🤭
Tek güzel yanı il dışı görev yok ve deniz kum güneş😂 Sosyal olarak marketlerin hepsi mevcut, kemer merkezde mağazaların çoğu var. Evler soba yada klimayla ısınıyor. Yazın zaten klimasız yaşanmıyor. Aklıma gelenler bunlar 😀
Siz nerden geliyorsunuz, ailecek memnun muydunuz😀