Ballilokmamelmaliturtam 2 aylık aşı İçin götürdük kızımı sol kol yerine sağ kola yapmış ben iğneye bakamadığım İçin hangi kola yaptığını farketmedim o an sağlık ocağındaki hemşire birşey olmaz dedi. Bu konuda bilgisi olan var mı ?
MelisaGoktugMommy Ballilokmamelmaliturtam bi sikinti olmaz insallah canim dilersen bi dr a danis saglik ocagindaki hemsireler hep boyle gorduklerim tabi ki is yapmak icin yapiyorlar
hemsirebianneee Ballilokmamelmaliturtam sol kola aşı yapılmasının nedeni ani bi reaksiyon falana gelişirse genelde sağ el aktif kullanıldığı için o aktifliği azaltmamak başka bir anlamı yok yani sağlık açısından
Ballilokmamelmaliturtam MelisaGoktugMommy Evet ya nasıl sinirim bozuldu inşallah birşey olmaz başka doktorlara danışacağım ama içim içim yiyor onlar cevap verene kadar
hemsirebianneee Ballilokmamelmaliturtam endişe etmeyin. Şimdiye kadar birşey olmadıysa sıkıntı olmaz inşallah. Kontrolde doktorunuza tektat danışın. Hemşirenizide uyarın bence. Dikkatsizlik çünkü bu.
Ballilokmamelmaliturtam homosapiens Çocuklarımla devamlı hastane süreçlerim olduğu İçin en ufak birşey de tedirgin olabiliyorum
Sda16 Ballilokmamelmaliturtam genelde sağ elimizi kullandığımız için ağrı vs durumu için sol tarafa yapılıyor
Noname21 Ballilokmamelmaliturtam ver asisi sol kola yapılır diye birsey yok ki zaten bebek sağ kolunu kullandığı varsayiliyor o yuzden kullanmadığı kila yapılıyor. Ben solagim kizim solak asi izleri hep sağ da