Beyzaelifsevde Evet ben de yasadım hatta doktora gittim bu nedenden detayli bakildi sonradan temiz cikti sonuclar doktor da dogumdan sonra olabileceginini kadinlarin cilt yapilarinin daha hassas oldugunu, kolajenden zengin beslenmemi ya da kolajen kullanmami tavsiye etti kullanmadim ama kendiliginden gecti😂 demir eksikligi de yapiyor bu arada morluk o nedenle siz yine de bi tahlil verip degerlerinizw baktirmayi ihmal etmeyin