Canım bende haftaya ailemin yanına İstanbul’a gidiyorum İzmir’de yasiyorum 8 saatlik yol tekim oğlum 8 aylık bende çok korkuyorum valla nasıl olucak diye endişem var daha çok insanlar rahatsız olur endişesi eşim gündüz git gündüz etrafa bakar sonra güneş gözlerini yordugu zaman uyur dedi inşallah zor olmaz banada