Gündüzleri keyfi gayet yerinde , fakat Geceleri çok güzel uyuyan bebeğim 1.5 aydır geceleri gazdan uyuyamıyor... 1 aydır da kakası köpüklü. 3 doktora gittim 3ü de benim yediklerimden kaynaklı olabileceğini söylediler. Farklı olarak karpuz yemiştim mesela, onu kes dediler ama yok geçmiyor... Var mı bu şekilde sonradan gaz sancısı başlayan ? Ne yapmalıyım artık uykusuzluktan mahvoldum.