Biricik-2 şafilerde adetin üst sınırı 15 gündür. Siz 10 gün lekelenme görümüşsünüz 3 gün hiçbir şey gelmemiş şimdi yine leke gelmiş, daha hâlâ 15 günlük süreyi doldurmadığınız için gördüğünüz lekeyi adetten saymanız gerekiyor. Bu durumda bundan önceki 3 gün boyunca tuttuğunuz oruçlar da geçerli olmayacağından kazalarını tutmanız gerekiyor. Lekelenme devam ettiği müddetçe 15 günü tam doldurana kadar adetli hükmünde olursunuz ve hâlâ devam ederse gusül abdesti aldıktan sonraki süreyi özürden sayarsınız 🌺