Habis07 yoğurdu 5 6 gibi yiyor o zaman ben onu akşam mi yedirsem ki. Meme ye süte devam da. Doğmuyor gibi geliyor bana çok huzursuzlaniyor dişi bi çıksada rahatlasak 😑 birde birşey sorabilirmiyim ben oğlumu yüz üstü yatırdım mi çok hazırlanıyor . Emekleme gibi çabası yok ayakta durmak istiyor hep yarın 7 aylık olacaz. Sizdede böyle mi acaba