Doğum yapalı 4 ay oluyor emzirenler annelerde emzirme sürecinde adet olmaması normal diyorlar ama doğumdan ortalama 2.buçuk ay sonra adet oldum normal döngüsüne göre 20 gün önce falan olmam gerekiyordu ama hala olmadım normal mi bu durum hamilelik falan olduğunu da sanmıyorum sizde de böyle oldu mu