tugcedefnehsyn Deletedmom_56 biz verirken boğazına kaçtı nefes alamadı öldüm öldüm dirildim morardı sırtına vurarak kendine getirdik sonra asla cesaret edemedim biberonla verdim onu da anladı sonra kaşıkla emerken azar azar vermeye çalıştım sürekli püskürtüyo
Deletedmom_33 Deletedmom_56 76 günlüğüz hep kaşıkla veriyorum kafasını kaldırıp veya kucağıma yatırıp
Deletedmom_56 tugcedefnehsyn Offff. Çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Bunu okuduktan sonra sanırım bir daha asla şiringa ile vermeyecegim :(
tugcedefnehsyn Deletedmom_56 sizi korkutmak istemem belki ben beceremedim ama birden çok gidebiliyor şırıngayla
Deletedmom_56 NotNilara zaten istekli içmiyorki illaki bir cebelleşme oluyor o anda insan ister istemez içsin diye hızlı bAsıyo
RainOverMe Damlalıkla verıyorum bogulma durumu olmuyor. tabı bızımkı buyuk oldugu ıcın gerı cıkarabılıyor işine nasıl gelırse🤷♀️
Birkullanici Deletedmom_56 valla benimkini düz yatırıyorum bacaklarımın arasına elini kolunu alıyorum ağzına boşaltıp burnunu sıkıyorum .yarısını yutuyor yarısını tükürüyor .içmiyor napim
ayazasaf Deletedmom_56 ben bebekliğinden beri enjektörle veririm dik pozisyonda yanağının içiyle alt damağı arasına azar azar