bebeğim 6 aylık doktor tavsiyesiyle 5.ayından itibaren üç gün kuralıyla tadımlara başladık sebzelerden sonra meyve verdim ama bebeğim ek gıda yemiyor ilk önce sebzelerden baslamama ragmen sonradan meyve vermeme ragmen meyveye tatlıya daha düşkün az önce ilk defa çorba tadımı yaptık onuda yemedi öğürüyo bu durum benim çok canımı sıkmaya basladı gecıcı bi durummu tavsiyeniz varmı güzel anneler 😢😢😢😢