ErdoganEda Kızlar kızım 1,5 yaşında 10,5 kilo geldi boyu 80 santim sizin nasıl saglık ocağındaki ebe güzel dedi biraz az ama önemli değil dedi sizde durumlar nasıl
Tortilla_ 18 aylık 12 idi 25 aylık 12,5 kilo 🥲 7 ayda sadece 500 gr. Bi tık üzgünüm ama şükür sağlığı iyi ve kiloda iyi yazıyo nette
Elif_Naz ErdoganEda benim kızımda bir buçuk yaşında 11 kg 83 cm de boyu daha yeni ölçüldü bence sizin bebeğinizde tam iyi bize iyi dediler
Ates_mami ErdoganEda 15 aylık 8.400 doktorumuz genetik zayıf ama 600 gr daha fazla olması gerekiyordu dedi. Önümüzdeki hafta iştah açıcı birşey yazacak. Yemiyor ama tek lokma zor sokuyorum ağzına
Kaan01 Ates_mami sizi o kadar iyi anliyorum.ki mollers kullaniyorum cok sukur iyi geldi nutrigen de denedim caresizlikten
Merve87 ErdoganEda bu sanırım genetik biz yapılıyız eşim de bende yapılı insanlarız oyuzden bizim oğlan 20.5 aylık 87 cm 15 kilo bir tosuncuk☺️
ilosasell ErdoganEda bizim ki de 10.800 çıktı kıyafetle ayakkabıyla boy da 86 Ebe bu aydan sonra yavaş yavaş almaya başlar dedi ama bakalm
Ates_mami Kaan01 valla ben çok zorlamiyorum açıkçası. Yiyorsa yiyor yemiyorsa yemez diyorum. Ama totale bakınca hiçbir şey yemiyor. Mesela Sabah kahvaltıda kendisi yanlışlıkla ağzına 1 tatlı kaşığı yoğurt koyarsa o kadar. Her türlü şey denedim. Yumurtayı her şekilde yaptım. Peynir yediğini hiç görmedim zaten. Ne koysam ağzına hemen atıyor. Öğle ve akşam da aynı şekilde. Bir tek kavun seviyor. Şu zamanda bile buldukça kavun alıyorum. Napayım yiyor bari onu yesin diye. Anne sütü alıyor onunla ayakta kalıyor bence. Yoksa akşama kadar yediği 2 yemek kaşığını geçmiyor maalesef. Bu zamana kadar kilosu normaldi o yüzden ek birşeye gerek duymadı doktorumuz. Kendi başıma zaten bişey denemedim. Bu ay işte zayıf dedi haftaya kontrolde yazacak birşeyler. Umarım işe yarar. Abileri var 2 tane. Onlar da persentilde alt sınırlarda. Ama onlar çok güzel yiyorlar. Hatta onlara yemek yetiştiremiyorum. Ama bu küçüğü iştahsız çıktı. Yese de vitamini alsa zayıf olsa hiç takilmam. Böyle olunca üzülüyorum ya