Bebeğim gazlı bir bebek 2buçuk aylık olduk ama son 1 haftadır durup durup ağlıyorum çocuğum ağlayınca yine ağlıyorum kendimi her konuda yetersiz görüyorum sütüm yetersiz kalıyor diye düşünüyorum günde 1 ,2 kez mama veriyorum SMA optipro yalnız kalmak istemiyorum böyle bir durum yaşadınız mı yaşayınca ne yaptınız .. çok üzgünüm çok